Olycksfågel!!

Olyckan har varit framme igen. Jag har brutit min vä. arm i tisdags 18/5 på dagis. Jag lekte med en kompis och ramlade in i ett staket. Ambulansen kom och hämtade mig och Ingrid min dagisfröken följde med. Pappa var på akuten och tog emot mig. De rtg armen och det var en ful fraktur så jag blev tvungen att op. armen. De la den till rätta och satte ett stift i armen. ska nu ha gips i 5 veckor. Mamma var i stockholm när olyckan hände så hon satte sig på ett tåg och kom direkt upp till avd. där jag låg. Mamma och jag sovöver en natt på sjukhuset.




Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Hej Albin!

Krya på dig och tack för en trevlig dag igår och tänk så mycket vi hann med. Hoppas att det blev en bra em hos dina kompisar också.

Ha det BRA önskar farmor och farfar!

2010-05-22 @ 17:45:27
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0