SKARA SOMMARLAND

Hej!
I helgen var vi på Skara sommarland. Oj, vad det var roligt. Ett jättestort vattenland med massor av roliga vattenbanor och bassänger. Sedan fanns det karuseller och bergbanor. En jätteläskig heter Tranan,den åkte jag 3 gånger. Min favorit blev gocart. Jag klarade precis längden för att få åka och oj vad jag körde. Man åkte två och två . Hit kan jag tänka mig att åka flera gånger. Ella hade det också bra. Hon hittade en babypool som hon plaskade i. Mamma och pappa blev som barn på nytt, nästan så jag fick skämas ibland.

                         

                          




Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej Albin!

Vilka härliga bilder och så det ser ut att gå. Både i vattnet och i gokarten. Du ser ut som en riktig racerförare.

Ha det BRA och vi ses på torsdag!

Farfar

2010-06-28 @ 22:42:25
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0