ALBIN 4 ÅR!

Hej!!
Igår fyllde jag 4 år. Åh, som jag har längtat och äntligen så var dagen här. Jag vaknade med sång av mamma, pappa och Ella.  Mormor och morfar ringde och sjöng för mig. Fick presenter och frukost på sängen. Gick sedan till dagis där jag blev firad av alla barnen. På em kom farfar och hämtade mig på dagis. Jag lekte med honom ända tills farmor och andrea kom. Då åt vi middag, jag hade önskat pannkakor fick det medans dom andra åt kasslergratäng. Efter maten skulle vi äta tårta och det var inte vilken tårta som helst utan en turtles tårta. Sedan var det present utdelning.
Tack alla för de fina presenterna och uppvaktningen på min födelsedag.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0