Kusinerna på besök!

Idag har vi haft våra kusiner på besök Sara och Astrid. Vi har firat Ellas dop, min födelsedag , mammas födelsedag. och Astrids ett årsdag. Mamma fick en fin blomstergrupp att ha ute. Jag fick LEGO och Ella fick bokstöd och en sparbössa.
Vi har ju haft toppen väder hela dagen så vi har bara varit ute och lekt. Det är jättekul att leka med kusinen Sara. De stannade och grillade på kvällen för att sedan åka hem till Norrköping när det var dags för kusinerna att sova.
Här kommer lite bilder ifrån dagen.

Mamma och kusinen Astrid.

Ella på altanen.

Jag på min skateboard.

 Jag och Sara kramas.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh va roligt att se Albin i tröjan =). Jättefina bilder, som alltid. Kram på er alla.

2009-04-25 @ 23:02:07
URL: http://lillbille.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Hoppas ni har det bra. Har ar allt bra, sadar vader men skont anda. Ha det sa bra! Kram Andrea & Niklas

2009-04-27 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0