Ellas dop!

Hej!!
I lördags var det en stor dag för familjen Tengbrand. Ella skulle döpas. Allt gick jättebra. Det var fin sång i kyrkan framförd av Niklas Pense. Ella sa ingenting på hela tiden hon skötte sig galant.  För att Inte tala om hur fint jag skötte mig. Jag fick hälla dopvattnet i funten som syrran sedan fick på sitt huvud. Efter kyrkan var det dags för kaffe med sju sortes kakor och tårta. Vi är jättenöjda! Tack alla som deltog på den fina dagen.

 
Marcus och jag häller upp vattnet.


Faddrarna Åsa och Marcus.


Hela familjen!

De fina tårtorna.

Kommentarer
Postat av: UTE

Hej och tack för en trevlig dopdag!

Vilka fina kort och både du och Ella var ju jätteduktiga.

Hälsningar!

Farfar

2009-04-23 @ 18:51:34
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0