Cypern

Hej!!
Nu har jag varit på Cypern på en underbar semester. Vi hade bra väder ca35 grader. Vi badade och solade mest. Jag var även med i Happyklubben 2 timmar per dag. Då passade mamma och pappa på att läsa sina böcker och slappa. Jag var hela tiden i vattnet. Lärde mig dyka från kanten med och utan armpuffar.
Här kommer lite härliga bilder.

                                  
Stranden                                                              Min klubba


På väg till Happyklubben.


poolen med mamma.


Fotbollsspel


Poolen med pappa

Kommentarer
Postat av: Andrea

Va bra du verkar ha haft det, nästa gång vill jag följa med. Då kan vi bada hela dagarna och så får du lära mig att dyka. Ses på lördag, då är det dags för hemlig utflykt! Pussar och kramar från Faster

2008-09-16 @ 21:20:07
Postat av: Andrea

Va bra du verkar ha haft det, nästa gång vill jag följa med. Då kan vi bada hela dagarna och så får du lära mig att dyka. Ses på lördag, då är det dags för hemlig utflykt! Pussar och kramar från Faster

2008-09-16 @ 21:20:29
Postat av: Andrea

Va bra du verkar ha haft det, nästa gång vill jag följa med. Då kan vi bada hela dagarna och du kan lära mig att dyka. Ses på lördag, då är det dags för din årliga hemliga utflykt! Pussar och kramar från Faster

2008-09-16 @ 21:22:17
Postat av: Alma

Vad du verkar haft det mysigt!! Jag längtar jätte mycket efter dig (er)!!!

Puss och kram

2008-09-17 @ 07:48:48
Postat av: mormor

Vad skönt det ser ut.Är nog lite avundsjuk på dig i alla fall.Nu dröjer det inte länge tills vi ses.Kram mormor

2008-09-17 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0