Solig em.

Hej!
Mamma hämtade mig kl 14.00 idag från dagis. Vi gick hem och åt mellis. Sedan tog vi på oss och gick ut. Det var så skönt väder ute. Jag cyklade och mamma sprang brevid. Vi tog en sväng ner till dammen. Det var fullt med folk som fiskade. Vi stod och såg på en stund men det var ingen som fick napp. Tog sedan cykeln hem igen. Det var dax för mat. Jag var så trött när jag åt så jag nästan somnade, har ej sovit på dagis idag. Efter maten fick jag bada. KL18.00 somnade jag helt utmattad. Sov gott!!

image125

image126

image127

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad bra att du kunde hålla dig vaken så att du kunde somna för natten.Hoppas du sover gott hela natten.Kram mormor

2007-09-05 @ 18:12:30
Postat av: UTE

Hej Albin!
Det var ju en riktigt härlig dag igår och vilken lång cykeltur du tog. Du är en riktig cykelkille och jag förstår att du somnade gott.
Hälsningar farfar

2007-09-06 @ 07:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0