Händelserik helg!

Hej!
 I helgen har jag haft fullt upp. Åkte i lördags morse kl:08.00 för att hämta Andrea och Mats. Jag skulle på utflykt med faster och mamma och pappa skulle följa med att köra oss dit.Utflykten var hemlig, men till slut stannade bilen utanför junibacken.
image120

Väl framme fick jag träffa Pippi och Karlsson på taket. Rida på lilla gubben och leka korvgubbe. Vi var där i tre timmar och busade.

     

Sedan somnade jag gott i vagnen. Vi åkte till strängnäs och åt mat för att sedan be ge oss hem till vikstavägen.


SÖNDAG

Mamma åkte tidigt för hon skulle jobba extra på 36:an. Jag och pappa skulle åka på rallycross. Vi packade en väska med fika och regnkläder. När vi kom fram hade bilarna precis tagit paus men det körde stora traktorer på banan som vat roliga att titta på. Vi var där hela fm och mot slutet blev jag trött och tog en paus i vagnen.

image124

På söndags kvällen kom farmor och farfar på besök en stund. Vi läste mina nya böcker och åt tacos. Somnade sedan vid 20:00 efter en rolig helg./ Albin

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej Albin!
Visst hade vi roligt i lördags, vi får ta och åka på lite fler utflykter. Vi behöver kanske inte vänta ett helt år till nästa gång, eller vad säger du?
Pussar och Kramar från Faster

2007-09-03 @ 09:54:22
Postat av: mormor

Vilken rolig helg du verkar ha haft.Det ska bli kul när du kommer nästa helg.Då får vi hitta på något roligt att göra.Kram mormor

2007-09-03 @ 13:59:29
Postat av: Farfar

Hej Albin!
Du får titta på farfars blogg http://ute.blogg.se så hittar Du mera bilder från helgen och då speciellt "höjdhopparbilderna" från köket.
Kram från farfar

2007-09-03 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0