Min helg!

Hej!
Det har varit en lång helg, varit hemma från dagis i 4 dagar. I fredags var jag på Parken Zoo med en dagiskompis som heter Vinga. Vi hade det jätte mysigt, men mamma tyckte att det var lite svettigt att vara där själv med mig. Sedan på kvällen kom fam. By och fam. Pense-Sandell och grillade med oss. Jag var dock helt slut så jag tackade för mig redan vid 18:30.

På lördagen kom farmor och farfar. Mamma jobbade och pappa skulle pyssla i trädgården. Även denna dag kom jag till Parken Zoo då jag önskade det. Var där på fm och på em och kvällen var jag hemma och hade det mysigt med mamma och pappa.

På söndagen var vi ute tidigt och arbetade i trädgården. Vi håller på och lägger sten i en slänt. Jag har hjälp till jättemycket. Fint blir det! På em. åkte vi hem till Filips familj och fikade och lekte. Efter det grillade vi hemma, sedan var det dags för bollibompa och läggdags.

Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag/ Albin

image50 

Kommentarer
Postat av: mormor

Mormor har haft det jättetrevligt i Ryssland.Är trött efter en intensiv helg.Så det ska bli skönt att åka hem från jobbet i dag.I kväll kan vi ringa.Vi ses på söndag hos Sara.Kramar från mormor

2007-05-21 @ 14:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0