Min födelsedag!

Hej!
På söndagen var det ju min födelsedag. På morgonen kom mormor och morfar och sjöng för mig. Jag låg i sängen med mamma och pappa. Av mormor och morfar fick jag en stor fin traktor som jag kan trampa på. Av mamma och pappa fick jag en blå cykel. Jag ville genast prova traktorn och cykeln.
På fm kom Sara och Henrik och åt lunch med hos. Mormor och morfar firade också 30- årig bröllopsdag. Så det var mycket att fira den dagen.
På em. kom Alma med sin mamma och pappa, då fikade vi.
Sedan var det dags för oss att åka hem till E-tuna igen.

       

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad kul att du kunde fira din födelsedag hos mor mor o morfar.Hoppas du tycker om din traktor och att du lär dig trampa på den.Nu får vi träffas på Saras kalas när hon fyller år.Kram mormor o hoa.

2007-05-08 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0