Solig söndag!

Hej!
Det fina vädret fortsätter att hålla i. Idag gick vid ut vid 9.30 och pysslade i trädgården. Mamma tvättade ute möblerna och pappa och jag grävde. Till lunch grillade vi korv och satt så klart ute och år på altanen. Sedan var det dags för min siesta. Sedan kom Johannes våran grann kille in och lekte med mig, jag fick hoppa på hans studsmatta. Jätte kul! På em. kom Martin och Oskar över och fikade lite och lekte. Efter en hel dag ute var jag ganska skitig på kvällen så det fick bli ett kvällsbad innan Bolibompa. Jag somnade 18.15 i soffan. Helt utmattad.
Kram på er!

image33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Albin!
Vad Du verkar ha det bra. jag och farmor har ocksa haft en bra vecka och nu sitter hon pa flygplanet hem till Dig. Jag har just tagit emot 22 nya golfare som jag sedan aker hem med pa tisdag. Idag fick jag ta taxi hit till Internetcafet for det regnar jattemycket har pa Azorerna. Kl 18.00 skall jag sedan ha valkomstmote pa hotellet och sedan ar det till golfbanan i morgon.
Ha det nu bra och vi ses snart!
Halsningar fran farfar!

2007-04-17 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0