Jag längtar!

Hej !
Idag har min farmor varit på besök. Hon hann knappt komma in förrän jag ville att hon skulle läsa för mig. Sedan gick vi ut en sväng och gungade lite, men jag blev ganska fort trött. Efter det gick vi hem och åt potatismos och ugnsbakad falukorv. Sedan trodde alla att jag skulle sova middag, men det ville inte jag. PÅ eftermiddagen gick vi ut en sväng på altanen, då hittade jag min badbalja från förra sommaren. Tänk vad skönt när jag kan bada ute. Jag längtar så. Jag provade med kläderna på, för att få den riktiga badkänslan.
Soliga kramar Albin

image21

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nämen Albin inte kan du väl bada utan vatten...
Vi får hoppas att det blir en fin sommar i år så att vi kan bada mycket. Har planerat in 4 veckors semester så nån dag ska vi väl kunna åka till stranden. Skönt att du börjar bli frisk nu, inge kul när du är dålig. Vi blir alla så oroliga. I dag har jag och Mats fixat på vår balkong, rengöring samt utläggning av matta. Nästa helg ska vi köpa möbler, du får komma förbi sen med mamma och pappa på en fika på balkongen.
Ha det så jätte bra och hoppas vi ses snart!
Pussar och Kramar Faster

2007-04-01 @ 20:06:41
Postat av: Farfar

Hej Albin!
Pratade nyss med farmor och hon berattade hur roligt Ni hade haft det idag. Bra att Du tar hand om henne nar jag ar borta. Horde av henne av vi skall ha det kul tillsammans i sommar nar mamma och pappa jobbar. Det skall bli kul och da kan vi passa pa att bada och sola. Bra att Du ar hemma i morgon ocksa sa att Du blir riktigt bra innan Du gar tillbaka till dagis. idag har vi haft en jattebra dag har pa Azorerna. Sol och varmt och bra golf.
Halsa M o P!
Kramar fran farfar

2007-04-02 @ 00:08:50
Postat av: Farfar

Hej Albin!
Hur ar det med Dig? Ar Du pigg nu sa att Du kan vara pa dagis? Hoppas Du far en bra paskhelg och at inte for mycket agg och Du ska halsa till mormor och morfar.
Halsa M o P!
Kramar fran farfar

2007-04-04 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0