Badkillen

image35Hej!
Idag har jag varit i badhuset med pappa. Jag var mer under än över battnet. Det var jätte mycket barn och badade. När jag kom hem var jag helt slut så jag sov en stund. På em. cyklade jag och mamma till affären och handlade lite. Jag fick en alldeles egen kundvagn som jag plockade ner massor av varori tex ölkorv och kaviar. När mamma kom till kassan och skulle betala vill hon inte ha ölkorven som jag plockat ner så den fick vi lämna tillbaka:)
I morgon är det dags för dagis igen ska bli kul, jag längtar.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad skönt det måste ha varit att bada.Du gillar ju vatten jättemycket.när det blir sommar kan du ju bada i sjön. Det blir härligt.Vi ses ju på fredag.Längtar efter dig! Kram mormor

2007-04-23 @ 14:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0