2 års kalas!

Hej!
Igår hade vi kalas hemma, en vecka för tidigt för min dag, men mamma fyllde år igår också så vi firade ihop. Vi hade gäster ifrån Norrköping, Strängnäs, Falköping och Jönköping. Vi var sammanlagt 13 personer. Jag fick en massa fina paket. Av Sara min kusin fick jag en grävmaskin, av faster Andrea och Mats fick jag en bilmatta och en massa bilar. Av farmor och farfar fick jag ett fotbollsmål och en fotboll. Av gammelfarmor Eivor fick jag pengar och en traktor. Nästa söndag på min riktiga 2 årsdag får jag paket av mamma och pappa, mormor och morfar och av Alma. Spännande!
Vi fikade och åt en massa goda kakor som "Eja" bakat och tårta. Sedan provade jag grävmaskinen och alla mina saker som jag fick. Jag hade att göra hela kvällen.
Tack alla för de fina presenterna!

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Albin!
Tack för igår! Det var riktigt roligt att vara på Ditt kalas. Vilken god tårta Du bjöd på och vad många presenter Du fick. Hoppas att Du hinner med att leka med alla grejorna. Tror också att mamma och pappa snart får anmäla dig till barngymnastiken i Eskilstuna då Du var en hejare på att slå kullerbyttor. Ha en BRA Valborg och hoppas att Du får se en riktigt stor brasa.
Hälsningar från farfar som håller på att tvätta bilen och har tagit en paus!
Farfar

2007-04-30 @ 14:44:06
Postat av: mormor

Nu har vi kommit hem till huskavrna.Mormor o hoa och Eja tycker att det varit jätte kul att vara hos dig i helgen.Vi ses ju redan på fredag igen.Det ska bli roligt.Kram mormor

2007-05-01 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0